Ilustracija
4S

U istoriji javnog prevoza niko se nije švercovao kao Beograđani

Ako mislite da je švercovanje u gradskom prevozu nastalo sa Busplusom, komunalnom policijom i ovovremenim kontrolorima grdno se varate!

 To je prestonički problem „od kada je sveta i veka“ i koji nijedna gradska vlast nije uspela da iskoreni.

Strategije i onih koji bi da se voze, a da ne plate, i onih kojima je posao da ovakve hvataju su se vremenom menjale.  Ali evo jedne metode koja je bila godinama popularna, naročito među pripadnicima mlađih generacija, ali i svih onih koji pamte tzv. „pantljičare“.

Reč je bila o kartama za više vožnji koje su se ubacivale u aparat koji ih je pečatirao i koje su bile u upotrebi u Beogradu 80-ih godina prošlog veka.

Dosetljivi Beograđani su, preko mesta gde je aparat udarao pečat, lepili selotejp. Ako bi se desilo da kontrola uđe u gradski prevoz i traži karte na pregled oni bi ih pokazali uredno poništene.

Nakon izlaska iz prevoza jednostavno bi prstom obrisali mastilo i kartu mogli da koriste opet!

Sistem je funkcionisao sve dok kontrolori ne bi malo pažljivije zagledali kartu, ili dok se ista ne bi bukvalno raspala u džepu od previše upotrebe.

(Dnevno)

 

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *